vasárnap

°Third Moment [3]

Sziasztok:)
Nekem vannak a legjobb olvasóim:DD Remélem izgultok eleget a folytatáson de hát így a jó:) Na, csapjunk a lovak közé! Amúgy meg bocsi hogy későn jött de ez van;D .. 3.rész
Jó olvasást!:) x

btw. bocsi hogy ilyen rövid lett de izgulat fokozó ;DD



..Hunyorogva pillantottam a kocsira. Ketten ültek benne. Lekapcsolódott a fényszóró majd kiszálltak belőle ketten. Ekkor hirtelen megcsörrent a telefonom. Az éjjeliszekrényhez pattantam. Egy üzenetem jött. Felnyitottam az érintőképernyő zárat. 
1 üzenete érkezett

Sofi
Meg akartam nyitni az üzenetét amikor hirtelen kopogtak. A telefonomat szorongattam az ágyam mellett térdelve majd felálltam lelopakodtam a lépcsőn és a bejárati ajtóhoz mentem. 
 - SKYLER! - kiabálta kintről az egyik aki a hangjából ítélve egy lány.
 - Shhh!! - csitította a mellette lévő - Felakarod verni az egész utcát a kiabálásoddal?? - ezt a hangot már felismertem. Dylan.
 Hirtelen kinyitottam a bejárati ajtót és Sofit meg Dylant láttam meg akik rémült arccal bámulnak rám. Láttam rajtuk hogy végignéznek. 
 - Atyaég! - ugrott a nyakamba Sofi.
 - Hé Sky! - néztem Sofi válla felett Dylanre aki intett nekem én pedig elmosolyodtam majd Sofi elengedett - Kyle mondta hogy - a neve hallatán megborzongtam - ..bőrig áztál ma és hogy még ráadásul még el is csúsztál - néztem Dylan aggódó szemeit.
 - Ezért - ugrott Dylan mellé Sofi - Itt maradunk veled éjszakára. Filmet nézünk, beszélgetünk, társasozunk.. 
 - Mi van? - néztem furán hol Sofira hol Dylanre pillantva. Ők egymásra mosolyogtam bejöttek a házba, - hátrébb léptem - majd Sofi belökte az ajtót. Leültettek a kanapéra. Sofi a konyhában üdítőket és popcornt csinált, Dylan pedig a filmek között nézelődött. Kihúztam a kanapét ami így egy óriási nagy ágy lett, raktam rá egy vastag puha plédet majd hoztam le nagypárnákat és takarókat. Míg készült a popcorn Sofi kis kupicás üvegeket vett ki az üvegszekrényből. Én hamar elővettem a whiskeyt és Dylan már ki is kapta a kezemből. Öntött mind a hármunknak majd koccintottunk és lehúztuk. Kellemesen hátradőltünk de Sofi valamiért felpattant és a konyha felé ment. Utána mentem és megálltam a pultnál. A hűtőben kutatott amikor megfogott valami bezacskózott izét. 
 - Ez az! - mosolyodott el és fordult felém. Egy nagy pizza alapot tartott a kezében. Elmosolyodtam.
 - Megcsináljuk? - mentem oda a szekrényhez amiből elkezdtem kivenni a hozzávalókat. Ő csak hevesen bólogatott.
 - Mit csináljunk meg? - jött be Dylan furcsa arc kifejezéssel.
 - Hát pizzát! - nevetett fel kicsit kínosan Sofi.
 - Akkor essünk neki! - ugrott oda mellém Dylan. Mindent kipakoltunk majd nekiestünk.

 Egypár baki mégis volt. Nem vagyunk tökéletes szakácsok. Sofi kicsit túlzásba vitte az alapra a ketchupot, Dylan 'véletlenül' magára nyomta a kechupot én pedig kicsit odaégettem a sütőben. Na de most nem ez a lényeg. Felszeleteltük majd leültünk a nappaliba a kis asztal köré megenni. Nekem személy szerint ízlett de Dylan azt mondta hogy neki nem annyira ízlik mivel kicsit égett. Fejbe vágtam - csak egy kicsit - mivel mondtam neki hogy kicsit megégettem de ő képes volt mondani hogy szar. Jól van ezt megjegyeztem. A pizza felét Dylan ette meg.. Na mind 1. 'Bezabáltuk' majd befeküdtünk a takarók alá filmet nézni egy óriási tál popcornnal - amit kihűlten vettünk ki a hűtőből - na meg 3 nagy adag kólával - olyan pohárban van a kóla mint amilyeneket a mozikban adnak -. Nem értem hogy miért éppen a Majmok bolygója - Lázadás -t nézzük de engem nem nagyon érdekelt mivel bealudtam Sofi mellett.
 Megébredtem mivel valaki arcon csapott. Dylan aki úgyszintén bealudt. Körülnéztem a szobában de Sofit viszont nem láttam sehol. Felültem mivel hangokat hallottam az emeletről. Kiugrottam a takaró alól és ninja style-ba mentem fel a lépcsőn. A szobám ajtajánál voltam és elforgattam a kilincset, és határozottan benyitottam. Senki sem volt ott. Unottan szusszantottam egyet majd bementem a fürdőbe. 
 ..Amikor kijöttem nagy meglepetésemre megláttam Sofit aki felvette a szőke Halloweeni parókámat és egy nem tudom mit evett.
 - Sofi te meg mit csinálsz? - mosolyogtam értelmetlenül.
 - Feljöttem valami jobb DVD-t keresni mert én is bealudtam - vonta meg vidáman a vállát én pedig a parókára mutattam - ja ezek? mutatott a kajára és a parókára - a parókát azért vettem fel mert fázik/fázott a fejem a kaját pedig itt fent találtam az íróasztalodon - magyarázta.
 - Ahha - néztem furán - és találtál valami hó filmet?
 - Igen - vette ki a TV mellől a DVD-t. Szemügyre vettem a címét, borítóját. Változó szerelem. Ez a kedvencem. Mindig is azt hittem erről a filmről hogy rólam és Kyleról szól..
 - Na akkor menjünk és nézzük meg - néztem áll mosolyogva Sofira és kilöktem a szobámból majd lementünk megnézni a filmet. Sofi gondosan betette. Amikor leültünk a kanapéra valaki csöngetett. Dylan csak megmoccant a hangos csengőre amire Sofival felnevettünk kicsit. Ránéztem a telóm órájára. Nem volt olyan késő. Csak 22:06. Én tényleg azt hittem hogy már hajnal van. Sofival egyszerre ugrottunk ki a takaró alól és az ajtóhoz siettünk. Előrébb álltam mint Sofi, majd kinyitottam ő pedig a vállam felett csodálkozva nézett az ajtóban álló alakra.
 - Atya ég.. - suttogtam döbbentem.

2 megjegyzés:

  1. Atya ég.... Én is ezt mondom :O Mi van ott? jéjjusom :D Siess a kövivel, izgiiii :D *-* xx

    VálaszTörlés
  2. Na vajon ki lehet az? Kyle? De arra miért mondták volna, hogy atya ég?! NA MIND1! Élveztem, de viszont annyira beleélni magam nem sikerült. Várom a kövit!:) ♥ xx

    VálaszTörlés