vasárnap

°Second Moment [2]

Sziasztok:D NAGYON DE NAGYON IMÁDLAK BENNETEKET!!!!! köszönöm a 12 olvasót és az 1.részhez tartozó 7 kommentet:) Remélem nem baj hogy csak most hozom az új rész de hát ez van:'D
Na nem is fecsérelek ilyen kis köszöntésre ennyi időt. Tádáá!! 2. rész
Jó olvasást!:) x



..Kyle-al olyanban versenyeztünk hogy ki ér le előbb a mély medence aljára. A legalján voltunk már és azt vettem észre hogy Kyle felfele pillant. Követtem a tekintetét ami egy árnyékot nézett. Elrugaszkodott a talajtól majd felúszott és kimászott és elsétált az árnyékkal. Felúsztam és megláttam Kylet aki éppen egy menő lányt csókolt. Ha jól tudom Kitty a neve. Csalódottan, csöndben kimásztam a medencéből és a törülközőmmel együtt az öltöző felé vettem az irányt. Hogy lehettem ilyen hülye! Végig mást szeretett! Lehajtotta a fejét majd úgy sétált tovább. Én hülye! A zuhanyzóba ment egyenesen. Megnyitottam a csapot majd alá álltam és hagytam hogy a víz végig folyjon az egész testemen. Mikor végeztem felraktam törülközővel olyan turbánosra a hajamat, megtörülköztem és felöltöztem. Amikor felvettem a pólómat bevágtam a kis öltözőszekrény ajtaját és nekidőltem. Én hülye liba! Beleütöttem az öklömmel a szekrénybe ami egy kicsit fájt. Egy kicsit lehiggadtam és elmentem hajat szárítani. Levettem a törülközőt majd kicsit megtörölgettem még a hajamat. Elővettem a hajszárítót és megszárítottam a sima de dús hajamat. Ugyan úgy megcsináltam mint amilyen reggel volt. A szekrényemnél pakolgattam amikor kinyílt az ajtó amin Kyle és Kitty jöttek be kézen fogva. Felvettem a vállamra a táskámat és egyenesen Kyle szemébe néztem. Majd miközben elsétáltam mellette kicsit belementem. Szerintem visszafordult és rám nézett de nem érdekelt.

Már a suli ajtajához vezető folyosón mentem amikor..
 - Sky! - hirtelen megfordultam és Kylet láttam meg aki utánam futott. Megfordultam amikor odaért - Mi a baj?
 - Mi a baj?! - fakadtam ki - Hát ezt nem hiszem el! - csaptam a kezeimet a combjaimhoz - Hát ha te még ezt sem tudod akkor nagyon hülye lehetsz! - kiabáltam.
 - Skyler nem értelek! - emelte fel a hangját fokozatosan. Forgattam egy kicsit a szememet majd kiviharoztam a suli ajtaján. A suli elé érve megtorpantam és rácsaptam a homlokomra. Még lesznek óráim! Atyaég! Kifújtam a levegőt majd elindultam vissza a suliba. Betoppantam a suli folyosójára ahol lehülyéztem Kylet. Már nem volt ott. Elmentem a szekrényemhez és elővettem a bőr válltáskámat. A vállamra tettem és a büfé felé indultam. Vettem magamnak egy adag görög salátatálat és a szabad levegőn fogyasztottam el. Szomorú voltam de ugyan akkor dühös is. Na és kb. így telt az egész napom is.
 Suli után már elköszöntem Sofitól aki a pom-pom edzésre sietett. Összefutottam Dylannel is aki focira ment ahogy Kyle is. Én pedig haza.
 Búsan ballagtam hazafelé a szép napsütéses időben amikor hirtelen eltűnt a nap és a helyére csúnya esőfelhők érkeztek. Eleredt az eső. Felnéztem az égre majd égig magamon. A bőrkabátomon kopogtak az esőcseppek a farmerom már kezdett besötétedni az esőtől a fehér blúzomnak az a része ami kilógott a bőrkabátom alól elázott. A hajam is már csurom vizes volt. elkezdtem hazafelé futni. Át a tócsákon amitől a Conversem átázott. Majd megcsúsztam. Hátra estem és bevertem a fejemet. Kicsit dörzsölgetni kezdtem a fejemet.  Egy kocsi száguldott el mellettem ami áthajtott egy tócsán és a víz pedig rám ömlött. Megállt a kocsi. Egy ismerős alak szállt ki. Kapucni volt a fején de a testalkata.. Kyle! Én csak ott ültem a vizes aszfalton. Odafutott hozzám.
 - Te jó isten! - guggolt le mellém - Minden oké?
 - Semmi bajom - fordítottam el fejemet - Csak egy kicsit bevertem a fejemet - nagy nehezen feltápászkodtam.
 - Gyere elviszlek - mutatott a válla felett a kocsira - De előtte.. - odafutott az autóhoz és a csomagtartóból kivett pár plédet és egy törülközőt, majd visszafutott hozzám. Rám terítette a plédeket én pedig felraktam a hajamat 'turbánba' a törülközővel. Az autóhoz segített és beültem. Bevágtam a kocsiajtót majd lehuppant a vezetői ülésbe Kyle is. A kocsijának most fent volta teteje. Az egész út csendben telt. Én nem akartam hozzászólni azok után amit láttam. De Kyle megtörte a csöndet.
 - Skyler.. én - elkeseredetten néztem rá.
 - Hol van Kitty? - vágtam a szavába majd elkezdtem kíváncsiskodtam.
 - Kitty? - nézett rám majd az útra.
 - Hát akivel ott a medencénél csókolóztál - fújtam ki a levegőt.
 - Jaa - bólogatott mosolyogva amitől egyre dühösebb lettem - Úgy tűnik összejövünk - ekkor szakadt el a cérna. Kibújtam a plédekből levettem a fejemről a törülközőt és kinyitottam a kocsi ajtaját - Te szent isten! Mi a fenét csinálsz?! - fékezett le hirtelen. Kiszálltam a kocsiból és hazafutottam, sírva.
 A házunkhoz érve berontottam és becsaptam magam után az ajtót. Miután az ajtó csattanás hangja megszakadt csönd uralkodott el a házunkon. Csak én vagyok itt. Teljesen sötét volt csak a nappaliban lévő ablakokon világítottak be az utcai lámpák fénye. Igaz még naplemente volt de ilyenkor már felkapcsolják. Bementem a konyhába, felkapcsoltam a villanyt. A pulthoz mentem ahol volt egy cetli. Valószínűleg nem leszünk itthon amikor hazaérsz Sky. Vacsora a hűtőben. Majd valamikor érkezünk kincsem. Szeretünk: Anya és Apa.Nem ettem semmi a hűtőben lévő kajából. Igaz, mindig azt mondják hogy aki szomorú az mindig eszik. De nálam ez nem így van. Egyszerre felmentem a szobámba, megfürödtem és hajat mostam. Felvettem a laza toppomat, egy lenge kék rövid nacit és egy rózsaszín pólót. Ez a pizsim. A hajamat kifésültem majd befeküdtem az ágyamba. Alig bírtam elaludni de már későre járt. Az ablak felé fordultam amikor megpillantottam hogy valami bevilágít az ablakon. Lámpa? Nem az nem lehet. Egy kocsi fényszórója? Na igen ez a pontos válasz, ugyanis amikor odamentem az ablakomhoz lopakodva egy kocsit pillantottam meg..

7 megjegyzés:

  1. "És a kocsiban Kyle ült!!" Várom már a kövit! Nagyon tetszik az egész blogod,de gondolom ezt nem kell ragoznom xDD Siess a kövivel,de gyorsan ;)xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett! Kövit szeretnék olvasni. :) x

    VálaszTörlés
  3. Érdekes ötlet volt hogy Louis lánya a főszereplő :) ilyen sose jutott volna az eszembe! Attól függetlenül nagyon jó! Folytasd' ;)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik!!:) siess a kövivel xXx

    VálaszTörlés
  5. gyorsan a következőőővel. :3 *-*

    VálaszTörlés
  6. siees mááár :D fannusz kövit ide:D

    VálaszTörlés